---


Jag har ont i magen på samma sätt som jag brukar har när jag är riktigt nervös inför någonting, och på samma sätt som jag ibland får utan att vara riktigt nervös inför något konkret utan bara lite nevrotisk i största allämnhet. Jag har seriösa koncentrationssvårigheter, den senaste veckan har det varit värre än någonsin. Kanske har det att göra med att det har krävs så ofattbart mycket koncentration vid varje föreställning vi har haft och att det var åtta stycken och att jag på så sätt har tömt mitt koncentrationskonto och att det kommer ta ett tag innan det fylls på igen. Kanske kan det vara något sådant.

Nu lyssnar jag på The Smiths och det måste ju vara ett av världshistoriens finaste band med de finaste låtarna men är han inte lite deppig den där Morrisey?

Och bilen har något slags motorstopp och muttan är lite småtorr sådär.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0