Dagens outfit


En fin tjej som är bra på ljus (tror i alla fall att det var hon men det kan lika gärna ha varit någon annan) sa i söndags apropå bloggar att hon genom att döpa ett inlägg till "Dagens outfit" hade ökat sitt läsarantal något kolossalt den dagen. Jag tycker onekligen att detta är fascinerande och måste således genomföra detta lilla experiment.



And now for something completely different!

Produktionerna är över och mitt liv skall nu fyllas av något annat än "Först föds man ju". Hur gör man? Det känns tomt. Fast det är klart, om jag verkligen måste fylla det, livet, med något så finns ju alltid en spännande utredande text att skriva och lämna in till Gun-Louise, ett arbete om moderaterna att fördjupa sig i och en projektplan att författa tillsammans med K. Så jag överlever nog.



Picknick på Skeppsholmen med K i våras efter katastrofkväll med Gatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0