LIFE! som J brukar säga


Jag läste lite gamla blogginlägg, sådana som jag skrev för sisådär ett år sedan. Det kändes... märkligtmärkligtmärkligt! Det är fascinerande hur mycket som har förändrats det senaste året och minst lika fascinerande hur mycket som inte har förändrats. Hur mycket jag har förändrats och inte förändrats. Hur människorna i min omgivning och närhet har förändrats och inte förändrats och hur de har adderats och försvunnit och kommit tillbaks igen och varit frånvarande och närvarande fysiskt utan att vara det psykiskt och tvärtom. Hur jag har varit frånvarande, närvarande och försvunnit och kommit tillbaks igen.
Tiden måste vara det konstigaste. Finns det någon som förstår den, hur den funkar? Är det överhuvudtaget möjligt att förstå tiden?
Tiden fascinerar mig och den skrämmer mig. Fascinerar för att den förändrar och skrämmer för att den är så jävla opålitlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0