---


Jag brukar vanligtvis inte läsa bloggar som skrivs av folk jag inte känner eftersom det oftast är sjukt ointressant men för några minuter sedan råkade jag klicka mig fram till en blogg där en kvinna på 18 bast dokumenterar sitt liv som TREBARNSMAMMA. Jag fick panik. Tanken på att begränsa sitt liv så ultimat som jag tycker att det verkar som att man gör när man skaffar barn och tanken på att göra det när ens liv knappt har börjat, när man är fucking 17 som den här bruden var när hon fick sitt första barn... jag klarar fan inte av det! Förlovad och tre ungar när man är 18, jag kan faktiskt inte smälta det. Jag brukar vara ganska förstående (åtminstone upplever jag mig själv så men det beöver ju i och för sig inte betyda någonting) men det här kan jag verkligen inte fatta.
Panikkänslorna börjar lägga sig i alla fall. Nu måste jag fortsätta med mitt tal. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0