Telefonsamtal

Jag fick nyss ett rätt märkligt samtal från en herr A. Han var med mr F på Baba ville att jag skulle komma dit för jag är skön. Vet inte riktigt hur jag ska ta det med tanke på att A först inte märkte att jag svarade och herrarnas samtal under den korta stunden gick ut på att konstatera att jag "är så jävla rolig när jag är ute [full? min anm.]" och inte alls "sur och negativ" som jag är annars. Det jag tänker är följande:
1. Herr A har nog faktiskt rätt. Jag är mycket roligare när jag är full. Jag är rätt sur och negativ annars. I alla fall i skolan. Det känns lite sorgligt.
2. Det är märkligt att han ringer, för även om vi springer på varandra då och då i Stockholmsnatten så connectar vi inte särskilt bra. Jag har t.o.m. varit riktigt otrevlig mot honom ett antal gånger av olika anledningar.
3. Kanske borde jag, för allmänhetens bästa, satsa på att vara konstant full..?

Lvt. ie. Livet. Antar jag.
Fnizz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0